Siden første udgave af denne bog udkom i 2017, har employee advocacy vist sig at være et stærkt middel til at nå kunder, nye medarbejdere og samarbejdspartnere i et fragmenteret medielandskab, hvor teknologi og nye medier opstår og udvikler sig hastigt.
Disciplinen har bevæget sig fra sin første version, der så medarbejdere som distributionskanaler, til nu at se medarbejdere som værdifulde samarbejdspartnere.
Bogen ser derfor på, hvordan både virksomhed og medarbejdere kan styrke deres digitale brand – hver for sig og sammen – via fælles værdier og dermed skabe fælles fortællinger og budskaber om emner, som både virksomhed, medarbejdere og kunder brænder for.
I dag er situationen på sociale medier, at det er den personlige historie og samtale, der fænger. Denne nye udgave af bogen behandler derfor det, der kan kaldes employee advocacy 2.0.
– Bogen er skrevet i samarbejde med Helene Egholm og Thea Jepsen.
Er du nysgerrig efter mere? Få et sneak peek af bogens forord her.