AI ruller ind over os nu – og arbejder du med employee advocacy i din organisation, så er du nødt til at forholde dig til de nye muligheder på den ene eller den anden måde – og måske også overveje om hjælp fra AI skal være en del af EA-programmet.
Men hvordan forholder man sig til det – og hvilke overvejelser er gode at gøre sig?
Det taler jeg med Julie Berger-Schøn om i denne episode. Julie er Senior Communication Consultant hos Basico – et konsulenthus, der hjælper supportfunktioner i virksomheder med at blive en succes.
I denne episode bliver du klogere på:
- Hvordan AI kan være en stor gave for det skrivende team
- Hvorfor AI’s vigtigste rolle er at skabe benspænd, der får kollegerne til at reflektere
- Hvilke overvejelser du skal gøre, før du udvikler en AI-assistent, der er skræddersyet til dit EA-program
- Hvor afgørende det er, at have fokus på implementeringen af AI-assistenten
- Hvordan man bevarer det personlige touch og undgår, at indhold bliver “robotagtigt”.
“Vi havde rigtig mange overvejelser, inden vi gik i gang. Det var blandt andet fordi vi gerne ville flytte tid fra ghostwriting til at have en mere sparrende rolle. Og ikke lave så meget ‘stangvare’-indhold”, fortæller Julie.
Er du nysgerrig efter at vide mere , så følge Julie Berger-Schøn på LinkedIn – eller find Basicos profil på LinkedIn eller Instagram.
Du kan også lytte til podcasten i din yndlings podcast-app
Husk – hvis du vil sikre dig, at du får alle episoder af GIV ORDET TIL, så er det en rigtig god idé at abonnere på podcasten via iTunes, Spotify, Podimo eller Google – hvis du er til det.
Og har du lyst til at bakke op om podcasten, så er det bedste du kan gøre at give den en bedømmelse.
Du kan også holde dig opdateret på nye podcasts ved at abonnere på mit nyhedsbrev eller følge mig på LinkedIn.