Vil din virksomhed gerne have de dygtigste medarbejdere og stå stærkt i fremtiden? Så skal du i gang med at tænke employer branding og employee advocacy sammen. Men hvordan gør man det?
Det får du et bud på i denne episode af min podcast.
Jeg har inviteret Lasse Savkov-Hansen og Mikkel Bagge Lange fra September Agency i podcast-studiet. De tænker medarbejderne ind som en naturlig del af processen i de employer branding kampagner, som de udvikler for deres kunder.
Lyt med, når vi taler om hvordan man aktiverer virksomhedens EVP med medarbejdernes stemmer.
(EVP står for Employer Value Proposition. Det er det løfte, der skal få nogen til at overveje, foretrække og vælge en virksomhed som arbejdsplads).
I denne podcast får du indsigt i:
- Hvorfor et EVP kun er et fundament for employer branding
- Hvad det kræver at engagere medarbejderne i fortællingen om virksomheden
- Hvordan du får skabt en bevægelse internt, der sætter aftryk eksternt
- Hvilke greb du kan gøre, for at aktivere jeres EVP
- Og hvorfor du ikke må være kedelig!
“Kandidaterne til ledige jobs bliver færre. Det er et nulsumsspil, som ingen vil tabe. Hvis man gerne vil stå stærkt i fremtiden og have de stærkeste kandidater, så skal employer branding prioriteres“, understreger Mikkel og Lasse.
Er du nysgerrig efter at vide mere – eller følge med i hvad Lasse og Mikkel deler på sociale medier, så følg September Agencys profil på LinkedIn.
Du kan også lytte til podcasten i din yndlings podcast-app
Husk – hvis du vil sikre dig, at du får alle episoder af GIV ORDET TIL, så er det en rigtig god idé at abonnere på podcasten via iTunes, Spotify, Podimo eller Google – hvis du er til det.
Og har du lyst til at bakke op om podcasten, så er det bedste du kan gøre at give den en bedømmelse.
Du kan også holde dig opdateret på nye podcasts ved at abonnere på mit nyhedsbrev eller følge mig på LinkedIn.