Her finder du et overblik over modellerne fra bogen “Giv ordet til medarbejderne”, som udkom d. 15. juni 2017.
- The Golden Circle
- Centralized, Decentralized, Distributed
- Paid, Owned & Earned Media
- Værdiskaende indhold for virksomheden og medarbejderen
- Employee advocacy
- Spredning af digitalt indhold med medarbejderne
- Typer af digitale medarbejderambassadører
- Det fælles formål
- DNA-hjulet
Test hvor klar din virksomhed er til employee advocacy
Du kan også hente “Employee advocacy-parathedsmodellen”, som er vist og beskrevet på de sidste sider af bogen. Udskriv og udfyld testen og brug den til at tage temperaturen på employee advocacy i din organisation:
Test på dansk: Employee advocacy-parathedsmodel (pdf)
Test på engelsk: Employee Advocacy – Preparedness Model (pdf)
Tag temperaturen i din virksomhed
Her er en spørgeskemaskitse, som minder om den, jeg har brugt i Falck for at tage temperaturen på medarbejdernes holdning til arbejdsrelaterede opdateringer på sociale medier. Brug den gerne som inspiration til en lignende undersøgelse i din egen organisation: Spørgeskitse – employee advocacy-temperaturmåling (pdf)
Model 1: The Golden Circle

Model 2: Centralized, Dezentralized, Distributed

Model 3: Paid, Owned & Earned Media

Model 4: Værdiskabende indhold for virksomheden og medarbejderen

Model 5: Employee advocacy

Model 6: Spredning af digitalt indhold med medarbejderne

Model 7: Typer af digitale medarbejderambassadører

Model 8: Det fælles formål

Model 9: DNA-hjulet

Mere om “Giv ordet til medarbejderne”
Er du blevet nysgerrig efter, hvad bogen indeholder, får du et uddrag af bogens første sider her: Læs et uddrag af ”Giv ordet til medarbejderne”
Læs mere om “Giv ordet til medarbejderne” – og køb bogen her.