Hvordan får du mest værdi ud af din employee advocacy-indsats?
Og hvorfor er det så vigtigt, at sætte strategiske mål fra starten?
Det bliver du klogere på, hvis du lytter med, når jeg har besøg af Rasmus Hørmand-Pallesen og Jeppe R. Kjøgx – de arbejder begge med employee advocacy i Danske Bank. Hør Rasmus og Jeppes erfaringer og anbefalinger, som er baseret på en lang række tests og målinger af forskellige EA-tiltag i Danske Bank gennem de seneste 4 år.
Og glæd dig til at blive inspireret af deres plan for udviklingen af EA-programmet i 2023.
I denne podcast får du indsigt i:
- Hvad fremtiden for employee advocacy bringer (vi kalder det EA version 2.0)
- Hvor vigtigt klare mål er for at sikre opbakning fra ledelsen
- Hvorfor ‘What’s in it for me?’ skal stå helt klart for medarbejderne
- Hvilke former for træning af medarbejdere, der skaber størst engagement
- Og hvorfor du får størst værdi ud af at gå all in på de få, men mest aktive medarbejdere …
“Fortællingen om, hvad virksomheder er dygtige til, er nu lukket ud af marketing-rummet og givet til virksomhedens eksperter – fordi de er de mest troværdige afsendere af den fortælling”, forklarer Rasmus og Jeppe, når snakken falder på effektiv branding af virksomheder.
Er du nysgerrig efter at vide mere eller se, hvad Rasmus og Jeppe selv deler på LinkedIn, så find Rasmus Hørmand-Pallesen og Jeppe R. Kjøgx her.
Du kan også lytte til podcasten i din yndlings podcast-app
Husk – hvis du vil sikre dig, at du får alle episoder af GIV ORDET TIL, så er det en rigtig god idé at abonnere på podcasten via iTunes, Spotify, Podimo eller Google – hvis du er til det.
Og har du lyst til at bakke op om podcasten, så er det bedste du kan gøre at give den en bedømmelse.
Du kan også holde dig opdateret på nye podcasts ved at abonnere på mit nyhedsbrev eller følge mig på LinkedIn.