Hvordan lykkes man med at etablere et ambassadørkorps med 1000 medarbejdere?
Og hvordan sikrer man, at der er indhold tilgængeligt, som er relevant for medarbejdere – uanset hvor i landet de sidder eller hvilken stilling de har?
Det får du svar på, når Adam Lehn fortæller, hvordan han arbejder med employee advocacy i Spar Nord. Adam er employee advocacy manager i en bank, som lægger stor vægt på personlige og langvarige relationer med kunderne. Derfor har medarbejdernes tilstedeværelse – både face-to-face og digitalt – stor betydning.
I denne podcast får du indsigt i:
- Hvor stor betydning det har at tage rundt til medarbejderne og give dem en personlig introduktion til EA-programmet
- Hvordan man kan arbejde med segmentering, involvering og co-creation af indhold og derigennem lykkes med at levere relevant indhold til 1000 ambassadører
- Hvorfor det er vigtigt at slippe kontrollen af kommunikationen og understrege at “ordet er frit”
- Hvordan et employee advocacy-program højner vidensniveauet internt
- Og hvorfor det giver mening at brede programmet ud til mange og ikke holde det som et tilbud for de få.
“Employee advocacy skal foregå for medarbejdernes skyld, på medarbejdernes præmisser – og fokus skal være at gøre dem stærke på sociale medier”, det understreger Adam Lehn i podcasten.
Er du nysgerrig efter, hvilken slags indhold Adams kolleger deler på sociale medier, så kan jeg anbefale dig at søge efter opslag med #sparnord på fx LinkedIn.
Du kan også lytte til podcasten i din yndlings podcast-app
Husk – hvis du vil sikre dig, at du får alle episoder af GIV ORDET TIL, så er det en rigtig god idé at abonnere på podcasten viA iTunes, Spotify, Podimo eller Google – hvis du er til det. Og har du lyst til at bakke op om podcasten, så er det bedste du kan gøre at give den en bedømmelse.
Du kan også holde dig opdateret på nye podcasts ved at abonnere på mit nyhedsbrev eller følge mig på LinkedIn.