Hvor udkommer historier bedst – på virksomhedsprofilen eller på medarbejdernes profil?
Det bliver du klogere på, hvis du lytter med, når jeg har besøg af Trine Funder og Nanna Birk fra ATP. De fortæller, hvordan de har startet et ambassadørnetværk op i ATP.
De fortæller også, hvad der har været de største udfordringer og learnings undervejs.
De fortæller også om et helt nyt koncept, der har fået navnet ‘Faglige førertrøjer’. Det er en viderudvikling af deres eksisterende employee advocacy-program.
Glæd dig til at blive inspirereret af konceptet – og hør om de første erfaringer.
I denne podcast får du indsigt i:
- Hvordan du kan udvikle et EA-program (til version 2.0)
- Hvilke medarbejdere, der kan blive ‘Faglige førertrøjer’ på LinkedIn
- Hvad der motiver dem til selv at komme til tastaturet
- Hvor svært det er at holde gryden i kog – og hvad det kræver
- Og hvorfor autentiske nichehistorier skaber et rygende varmt kommentarspor!
“Man kan godt komme til at stirre sig blind på nogle nøglepersoner, man gerne vil have med i ambassadørkorpset – og dermed glemme, at der kan sidde nogen ovre i hjørnet, som bare skal have et lille skub”, fortæller Trine, når hun skal sætte ord på, hvorfor det er vigtigt, at alle er velkomne.
Er du nysgerrig efter at se, hvad Trine og Nanna selv deler på LinkedIn, så find Trine Funder og Nanna Birk her.
Du kan også lytte til podcasten i din yndlings podcast-app
Husk – hvis du vil sikre dig, at du får alle episoder af GIV ORDET TIL, så er det en rigtig god idé at abonnere på podcasten via iTunes, Spotify, Podimo eller Google – hvis du er til det.
Og har du lyst til at bakke op om podcasten, så er det bedste du kan gøre at give den en bedømmelse.
Du kan også holde dig opdateret på nye podcasts ved at abonnere på mit nyhedsbrev eller følge mig på LinkedIn,