De fleste EA-folk, jeg kender, jonglerer arbejdet med at engagere kollegerne i den digitale kommunikation sideløbende med en lang række andre opgaver.
Så hvordan skaber man egentlig et succesfuldt EA-program, når man også har en bred palet af andre kommunikationsopgaver – og ikke noget særskilt budget?
Det taler jeg med Amanda Iwersen og Jesper Gram Frandsen i denne episode. De arbejder hos Region Hovedstadens Center for HR og Uddannelse, som specialkonsulenter i kommunikation.
I denne episode dykker vi ned i:
- Kreative løsninger, der virker – og som er nemme at implementere
- Hvorfor algoritmesnak og nørdede EA-indsigter ikke skal deles med kollegerne
- Hvordan temabaserede workshops skaber maksimal effekt
- Hvordan du strukturerer dit program, så indsatsen nemt kan justeres op eller ned
- Hvilke store, interne gevinster et EA-program skaber
“Det absolut fedeste ved EA-programmet har været en sideeffekt”, fortæller Amanda og Jesper: “Nemlig den interne stolthed og det stærke fællesskab, der er kommet på tværs af medarbejderne”.
Er du nysgerrig efter at vide mere , så følg Amanda Iwersen og Jesper Gram Frandsen på LinkedIn – eller følg #mitjobichru på LinkedIn.
Du kan også lytte til podcasten i din yndlings podcast-app
Husk – hvis du vil sikre dig, at du får alle episoder af GIV ORDET TIL, så er det en rigtig god idé at abonnere på podcasten via iTunes, Spotify, Podimo eller Google – hvis du er til det.
Og har du lyst til at bakke op om podcasten, så er det bedste du kan gøre at give den en bedømmelse.
Du kan også holde dig opdateret på nye podcasts ved at abonnere på mit nyhedsbrev eller følge mig på LinkedIn.